Shiseido Peel Off Mask


Shiseido peel off mask ni dah sangat popular la di seluruh dunia disebabkan kualiti produknya sendiri. Admin sendiri dah pernah cuba. Memang berkesan menghilangkan binti hitam, apa lagi si bintik-bintik putih.

Nak guna senang aje:

Bersihkan muka atau kawasan yang nak disapu tu. Biasanya admin cuci dengan srub muka supaya liang roma terbuka dan memudahkan bintik hitam yang liat ditarik keluar nanti. Lepas cuci, ap dengan kain bersih dan sapukan sepeket shiseido black mask ke seluruh muka (elakkan terkena kawasan mata. Kalau tak you all akan menangis nanti). Kalau you all cuma guna untuk sapu dekat hidung atau T area, biasanya sepeket boleh pakai 2-3 kali. Simpan di tempat yang dingin dan kering.
Tunggu sampai mask tu kering dekat muka, baru cabut mask perlahan-lahan. Admin buat laju-laju sebab kalau perlahan pedih nak cabut dekat area yang sensitif macam pipi.

Pendek kata, buat macam dalam gambar kat bawah ni. Hasilnya, you all boleh nampak banyak bintik hitam dah melekat dekat mask hitam yang you all tanggalkan tadi. Mula-mula memang banyak. Lepas pakai ni rasa hidung sendiri. Rasa halus kan. Tu tandanya, you all memang ikut arahan betul-betul hehe Terus amalkan penggunaan mask ni sampai bila you all tarik tak ada langsung bintik putih yang melekat.



Pinjam gambar En Google.

Admin galakkan pakai serum lepas guna shiseido peel mask ni. Kalau tak pun, basuh muka dengan air sejuk sikit. Sebabnya, nak tutup liang roma yang terbuka masa kita tarik mask dari muka tadi.

Ok, pada siapa yang tak tahu nak beli kat mana atau teringin sangatlah nak cuba, dekat sini admin pun ada jual shiseido peel off mask dengan harga:

Harga : RM1/pcs

Berat: 12g

Pos biasa : Percuma dengan pembelian 20pcs ke atas

Pos laju : RM6 (untuk 500g pertama)



No comments:

Post a Comment